Post by evcrapsidciven on Mar 16, 2022 2:40:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Life 2022 version ▞▞▞
Iha kiva
No, sovellus oli loistava kerjäämässä ennen kuin päädyitte poistamaan ihon värit ja jotkin asennot ja muut, ja kunnes muutaman kuukauden kuluttua (ihonvärien poistamisen jälkeen) latasin sovelluksen uudelleen ja tajusin, että huulet ja asennot ovat edelleen sama, mutta ihon sävyn värit ovat TAKAISIN, kuten miksi skinit eikä loput?? Tiedätkö, että peli alkaa kuolla taas noiden lämmittimien takia, joten kuinkas jos palautat asennot ja pidät huulet ennallaan ja poistaisit nuo nahat??
Gacha Life معمولی eflr
Se oli hyvä peli, mutta kun he päivittivät, se alkaa olla vähemmän hauskaa minulle, joten se olisi ollut parempi ilman päivitystä
Tarkoitan, että se on hyvä peli, mutta... tiedät asian g-gacha ei ei ei, en voi sanoa, että luni ei päässyt siihen tho (gacha club) luni myös onnistui, joten luulen, että ne ovat samat, mutta muita yksityiskohtia
Hyvä sovellus mutta youtube on täytetty roskalla joka on tehty tällä sovelluksella.
Huono peli koska kun joku aikaa oot pelannut niin se menee rikki
Hyvä peli mutta mä tarkoitusn sen vanhan gachan takasin
Pidin sovelluksesta ennen... Mutta tämä uusi päivitys on todella perseestä. Vihaan sitä!, se ei ole enää hauskaa Toivon, että et käyttänyt 78 % hauskasta, mitä minulla oli tuotteiden kanssa, joista pidin, poskipuna oli jotain, jota rakastin en en pidä siitä, että osa väreistä on otettu pois suurimmasta osasta suusta ja asennot ovat poissa niin paljon, että MINÄ PIDÄIN ottamista... En usko, että sinun pitäisi ladata sitä, ellet halua leikkiä jollain tylsällä... Vain minun mielipiteeni, mutta muut ajattelevat samoin (sinun pitäisi harkita "jonkin" palauttamista
Gacha Life 休閒 uxj
Gacha Life 休閒 uxj
Hauskaa
Iha paras peli mutta ois kivaa jos tulis tiarojaki kun on kruunuja niin vois olla myös tiaroja, voitko laittaa tiaaroja tähän peliin
Otin haasteen pelaa tätä peliä ihan hyvä peli
en pidä gachasta.
Gacha Life নৈমিত্তিক wfe
Siisti peli
Anteeksi kun kysyin tästä pelistä rakastan sitä, mutta sen vuoro kuin painajainen Jätin sen 4 päivään trn Tunsin, että haluaisin pelata gacha life -peliä kun palaan gacha life -peliin, koska en ole pelannut 4 päivään, se on todella painajaiseni, kun katson gacha-elämässäni se glicth kuin hullu yritän napsauttaa kaikkea, joten pääsin pois gacha elämästä Poistin pelin ja aloin asentaa pelin takaisin kaikki on normaalia, sitten korjaan kaikki ja puen ne kaikki 4 päivässä uudelleen se glith taas se näyttää pelottavalta katsoen se on vihainen minulle!!!
Se on väärin, en pidä siitä, se hiipii minua - latasin tämän kello 3 yöllä ja käytin ginaa pukeutuakseni hänen luonteensa ja menin syömään välipalaa ja jääteetä ja huoneeni oli sekaisin.
Rakastan sitä, mutta mielestäni se voisi antaa meille enemmän asuja ja värivaihtoehtoja ja enemmän asennuksia, kuten lattialla istuminen ja kyykky, kuten gacha club, kiitos, mutta kaiken kaikkiaan se on todella hyvä ja helpompi tehdä ihmisistä ja vie vähemmän aikaa, joten pidän siitä, mutta pidän gachasta. klubi
rakastan sitä
Vau, se on mahtava peli, se tarvitsee vain jotain lisättävää, myös gacha club on parempi, joten tarvitsen sinua korjaamaan asioita, kuten siistejä toimintoja
Disc Brick Atjautības spēles thx
Ei päästä sisään enää yhen kerran jälkeen eilen käytin ekaa kertaa ja tänään yritin ei päästä enää päästä heittää pihalle😡Tää on tosi kivasovellus mutta siks vaan 2 tän ongelman takia
Rehellisesti sanottuna rakastin tätä peliä, se oli hienoa. Tässä pelissä oli niin paljon potentiaalia, että voit luoda haluamasi hahmon ja sinulla oli lähes rajattomasti valinnanvaraa, mutta uuden päivityksen myötä jotkin asennot, suut, vaatteet jne. muuttuvat "perheystävällisempään" sisältöön. Pidän joistakin uusista asioista, mutta kaipaan vanhoja. Puhumattakaan jotkin värit eivät ole nyt "sopivia".
KiVa Peli 2 for Android - APK Download
Ajanviete Androidille - Lataa - Anderbot
Hyvä peli, mutta gasha cluppi on parempi Anteeksi pad english im from suomesta kymmenen vuotta vanha
Yksi tähti on kaikelle söpölle jutulle, mutta on niin paljon tavaraa, jota ihmiset käyttävät "gacha-lämpö" luomiseen. se on huono asia.
Rakastin tätä peliä. Näet "d":n lopussa, se tarkoittaa, että minulla oli tapana. Mainosten määrä minuutissa on kauhistuttava. Ei välttämätön tälle pelille. Tämä peli tuntuu siltä, että olisin loukussa kauhun kaapissa, myös virheiden määrä. Uskomatonta, ei. Korjaa KAIKKI ONGELMAT, niin nostan luokitusta. Huonoin peli ikinä. Edit: Mainoksia on kuitenkin edelleen. Gacha club on vielä pahempi, näyttö pimenee ja joskus joudun poistumaan pelistä. Vaikka pelaaminen on erittäin hauskaa. Siinä on useita ongelmia. Poistetaanko asennus?
Hieno peli 🙃
Moi
Jotain :]]
Ei toimi hyvin. 😐
Kiva
Aika tylsä mutta jos haluat tehdä hahmoja niin tää voi sopia sulle
En tykkää tästä uudesta päivityksestä, muuten hyvä
Gacha Life معمولی eflr
Taidetyyli on söpö, mutta minulla oli muutamia ongelmia. Kun asensin sen, se käynnisti puhelimeni uudelleen, kun yritin avata sovelluksen. Muutaman epäonnistumisen jälkeen sovelluksen avaamisessa poistin ja asensin sen. Se kuitenkin epäonnistui, vaikka se toimi muille ihmisille. Vaikka sovellus säästäisi minulta vähän aikaa pelaamiseen, se ei pelastaisi hahmojani, edistymistäni tai helmiäni.
Pidän tästä pelistä, mutta ongelmana on, että siellä on joitain mainoksia, mutta osa hahmoista on ärtyisä😐🤧Teen tarinoita ja lisäksi jos meillä on youube-kanava, voimme tehdä gacha-tarinoita! Mutta antaa kovasti työskennellä muokkauksen parissa, jotta kaikki voivat pitää siitä, hmm se on vain pieni ongelma, kaikki haluavat vain täydellisen muokkauksen, kuten "he eivät edes pidä muiden yt:n luonteesta. Jopa me teemme kovasti töitä vain tehdäksemme muut onnelliseksi, mutta joka tapauksessa annan sille arvosanan 3 koska mainoksia on mutta voimme sammuttaa wifin😌(gacha lämpö on saapunut tänään😱😭)noo
En pidä tästä pelistä......... Miksi? EN VOI tehdä mitään vikoja!!!!!!!!!!!!! Joten korjaa tämä peli, jos korjasit sen, annan 5 tähteä, joten korjaa se❤️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😟😟😟 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️😭❤️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Hyvä mut koska tulee gacha life 2
Vau tämä peli on niin upea! Mutta..kun käyn paidan väreissä.. muut ovat (X) idk miksi niin.. mutta se on todella outoa, kun haen YouTubesta GACHA HEAT, mutta näin monien lasten leikkivän tätä.. ja öh, joo btw... kun minä valitse radd ja senpaiartz.. ilmeisesti.. SENPAIARTZ ON IHASTUMAAN RADDiin.. mutta kun saan minut suutelemaan, suljin sovelluksen ja käynnistin uudelleen.. Näin senpaiartzilla ON VEITSI?!? SE TODELLA totta!! Sitten menen esittelee käännä senpai artz normaaliksi .. sitten..... EN VOI NAPSAUTA!! Annan 3 tähteä
Vittu, tällä voi tappaa aikaa. Pidän siitä! Niin hauskaa tehdä näitä hahmoja! Tein kerran glmv:n ja tein sitä 2 tuntia putkeen😱
Hämmästyttävä! Kyse on vain siitä, että Androidissa liikkeet ovat erilaisia ja suut, laittakaa se takaisin normaaliksi samaan omenaan, kiitos.? Se on edelleen todella luovaa ja mukavaa! Tykkään näistä pf-peleistä
Minulla on ollut tämä peli jonkin aikaa, noin vuoden tai kaksi. Rakastan sovellusta ja se on yksi suosikeistani todella nautittavaa. Täällä se ei ole viime aikoina halunnut toimia. Tänä iltana yritin pelata sitä ja peli jumiutui. Menin lataamaan sen uudelleen tai palasin aloitusnäyttööni ja se jumitti puhelimeni täysin, se oli jäädytettynä noin viidestä kuuteen minuuttia, sitten puhelimeni nollasi itsensä. Rakastan sovellusta ja aion ladata sen uudelleen, mutta yritä korjata kaikki virheet, jotta muut voivat nauttia pelistä.plz
Gacha Life – Google Play ‑sovellukset
Rakastan peliä, sillä se on ollut 5 katsetta, mutta päivitys teki siitä huonon, koska nyt kasvot vaatteet ja muut asiat ovat poissa kuin smerk toung, enkä voi edes sanoa, että luokka tekee tämän *cl###* niin ärsyttävää.
Rakastan todella tätä peliä! Se on todella luovaa! Voit pukea hahmosi hiukset, kasvot, vaatteet ja paljon muuta! Mutta on kaksi asiaa, joista en pidä, #1 Lämmittimet, luultavasti tiedät, että ne inhottavat YouTube-videot tekivät gacha-lämmittimistäni, se on melko inhottavaa eikä lapsille, #2 kammottavat häiriöt, pelasin gachaa, kun sovellus potkaisi minut ja outoja virheitä alkoi tapahtua, se järkytti minua suoraan sanoen... mutta silti, kiva pieni hauska peli!